Priljubljeno 0
  • Košarica 0 0,00 €
    • cart-image

Splošni pogoji

Ti splošni pogoji poslovanja (“Pogoji”) podjetja GoldSolutions s.r.o., s sedežem na naslovu Pionýrů 839, 73801 Frýdek-Místek, Češka republika, matična številka: 29460522, vpisana v trgovinski register pri Okrožnem sodišču v Ostravi pod opravilno številko C 55296/KSOS, e-poštni naslov: info@mivali.si, telefonska številka: +386 1810 70 65, določajo medsebojne pravice in obveznosti med vami kot kupci in nami kot prodajalcem, ki izhajajo iz prodajne pogodbe (“Pogodba”), sklenjene prek spletne trgovine na spletni strani https://www.mivali.si.

Vse informacije o obdelavi vaših osebnih podatkov so navedene v Politiki zasebnosti.

Določila teh Pogojev so sestavni del Pogodbe. Pogodba in Pogoji so sestavljeni v slovenskem jeziku. Pogoje lahko enostransko spremenimo ali dopolnimo, pri čemer to ne vpliva na pravice in obveznosti, ki so nastale v času veljavnosti prejšnje različice Pogojev.

Kot verjetno že veste, komuniciramo predvsem na daljavo. Zato tudi za našo Pogodbo velja, da je sklenjena z uporabo sredstev za komuniciranje na daljavo, ki omogočajo dogovor brez hkratne fizične prisotnosti nas in vas. Pogodba je tako sklenjena na daljavo v okviru spletne trgovine, prek spletnega vmesnika („spletni vmesnik trgovine“).

Če kateri koli del teh Pogojev nasprotuje dogovoru, ki smo ga skupaj sprejeli med postopkom vašega nakupa v naši spletni trgovini, ima tak dogovor prednost pred temi Pogoji.

  1. NEKATERE DEFINICIJE
    1. Cena je finančni znesek, ki ga boste plačali za Blago;
    2. Cena dostave je finančni znesek, ki ga boste plačali za dostavo Blaga, vključno s stroški pakiranja;
    3. Skupna cena je seštevek Cene in Cene dostave;
    4. DDV je davek na dodano vrednost v skladu z veljavno zakonodajo;
    5. Račun je davčni dokument, izdan v skladu z zakonom o davku na dodano vrednost za Skupno ceno;
    6. Naročilo je vaša zavezujoča ponudba za sklenitev Pogodbe o nakupu Blaga z Nami;
    7. Vi ste oseba, ki kupuje v Naši spletni trgovini, ki jo zakon opredeljuje kot kupca;
    8. Blago je vse, kar lahko kupite v spletni trgovini.
  2. SPLOŠNE DOLOČBE IN NAVODILA
    1. Nakup Blaga je mogoč samo prek spletnega vmesnika trgovine.
    2. Ob nakupu Blaga ste dolžni zagotoviti vse informacije pravilno in resnično. Informacije, ki ste nam jih posredovali v Naročilu, bomo šteli za pravilne in resnične.
    3. Če nam v okviru Naročila posredujete kakršnekoli lastne datoteke (zlasti fotografije, grafike, logotipe ali drugo vsebino), namenjene za tisk, izjavljate in jamčite, da ste upravičeni uporabljati takšne datoteke in da njihova uporaba za namen izdelave naročenega Blaga ne krši pravic tretjih oseb, zlasti avtorskih pravic ali pravic blagovnih znamk. Za vsebino in pravno brezhibnost posredovanih datotek v celoti odgovarjate Vi kot kupec. V primeru, da bi v zvezi z njihovo uporabo tretjim osebam nastala škoda, se zavezujete to škodo povrniti in Nam nadomestiti vso škodo, ki bi Nam nastala zaradi uporabe takšnih datotek. Pridržujemo si pravico zavrniti izvedbo Naročila, če obstaja utemeljen sum, da posredovani materiali kršijo pravne predpise ali pravice tretjih oseb.
  3. SKLENITEV POGODBE
    1. Pogodbo je mogoče skleniti v slovenskem jeziku.
    2. Pogodba se sklene na daljavo prek spletne trgovine, pri čemer Vi krijete stroške uporabe sredstev za komunikacijo na daljavo. Ti stroški se ne razlikujejo od osnovne tarife, ki jo sicer plačujete za uporabo teh sredstev (predvsem dostop do interneta), zato z naše strani ne boste imeli dodatnih stroškov poleg Skupne cene. S pošiljanjem Naročila soglašate z uporabo sredstev za komunikacijo na daljavo.
    3. Za sklenitev Pogodbe morate v spletni trgovini oddati Naročilo. Predlog Naročila mora vsebovati naslednje podatke:
      • a) Informacije o Blagu, ki ga želite kupiti (v spletni trgovini Blago označite s klikom na gumb »Dodaj v košarico«);
      • b) Informacije o Ceni, Ceni dostave, načinu plačila Skupne cene in želenem načinu dostave Blaga; te informacije se vnesejo med oblikovanjem Naročila v uporabniškem vmesniku trgovine, pri čemer bodo podatki o Ceni, Ceni dostave in Skupni ceni prikazani samodejno glede na izbrano Blago, način dostave in plačila;
      • c) Vaši identifikacijski in kontaktni podatki, ki so potrebni za dostavo Blaga, zlasti ime, priimek, naslov za dostavo, telefonska številka in elektronski naslov.
    4. Med oblikovanjem Naročila lahko vse podatke preverjate in spreminjate do zaključka naročila. Ko preverite vse podatke in kliknete gumb »Pošlji naročilo z obveznostjo plačila«, Naročilo zaključite. Pred klikom na ta gumb morate potrditi, da ste se seznanili s temi Pogoji in da z njimi soglašate, sicer naročila ne bo mogoče zaključiti. Potrditev in soglasje izvedete s kljukico v potrditvenem polju. Po kliku na gumb »Pošlji naročilo z obveznostjo plačila« bodo vse izpolnjene informacije poslane neposredno Nam.
    5. Vaše Naročilo bomo v najkrajšem možnem času po prejemu potrdili z elektronskim sporočilom, poslanim na vaš e-naslov, naveden v naročilu. Potrditev bo vsebovala povzetek Naročila in te Pogoje kot prilogo e-pošti. Pogoji v različici, veljavni na dan oddaje Naročila, tj. v različici, priloženi potrditvenemu e-poštnemu sporočilu, so sestavni del Pogodbe. S potrditvijo Naročila pride do sklenitve Pogodbe med Vami in Nami.
    6. Lahko pride do primerov, ko vašega Naročila ne bomo mogli potrditi. To velja zlasti v primerih, ko Blago ni na voljo ali če naročite večjo količino Blaga, kot jo dovoljuje naš sistem. Podatek o največji količini Blaga vam bo vedno vnaprej posredovan prek spletne trgovine, zato za vas to ne bi smelo biti presenečenje. Če iz kakršnegakoli razloga ne moremo potrditi vašega Naročila, vas bomo kontaktirali in vam poslali ponudbo za sklenitev Pogodbe v spremenjeni obliki glede na prvotno Naročilo. Pogodba je v tem primeru sklenjena, ko potrdite našo ponudbo.
    7. Če je na spletni strani ali v Naročilu navedena očitno napačna Cena, nismo dolžni dostaviti Blaga po tej Ceni, tudi če ste prejeli potrditev Naročila in je bila Pogodba s tem sklenjena. V takem primeru vas bomo nemudoma kontaktirali in vam poslali ponudbo za sklenitev nove Pogodbe v spremenjeni obliki glede na Naročilo. Nova Pogodba se sklene, ko potrdite našo ponudbo. Za očitno napako v Ceni se šteje na primer situacija, ko Cena bistveno odstopa od običajne cene pri drugih prodajalcih ali če manjka ali je preveč številka.
    8. Ob sklenitvi Pogodbe ste dolžni plačati Skupno ceno.
    9. V določenih primerih omogočamo uporabo popusta pri nakupu Blaga. Za uveljavitev popusta je potrebno, da v okviru predloga Naročila vpišete podatke o popustu v za to predvideno polje. Če to storite, vam bo Blago zagotovljeno s popustom. Popustov, kod in kuponov ni mogoče medsebojno kombinirati in jih je mogoče uveljaviti le enkrat za eno naročilo. Izplačilo v gotovini ni možno.
  4. CENOVNI IN PLAČILNI POGOJI, PRIDRŽEK LASTNINSKE PRAVICE
    1. Cena je vedno navedena v spletni trgovini, v predlogu Naročila in seveda v Pogodbi. V primeru neskladja med Ceno, navedeno pri Blagu v spletni trgovini, in Ceno, navedeno v predlogu Naročila, velja Cena, navedena v predlogu Naročila, ki je vedno enaka ceni v Pogodbi. V predlogu Naročila je navedena tudi Cena dostave oziroma pogoji, pod katerimi je dostava brezplačna.
    2. Skupna cena je navedena z vključenim DDV in vsemi zakonsko določenimi dajatvami.
    3. Plačilo Skupne cene bomo od vas zahtevali po sklenitvi Pogodbe in pred predajo Blaga. Skupno ceno lahko poravnate na naslednje načine:
      • a) S plačilno kartico prek spleta. V tem primeru plačilo poteka prek plačilnega sistema GoPay. V primeru spletnega plačila s kartico je Skupna cena zapadla v 7 dneh.
      • b) Po povzetju. V tem primeru plačilo opravite ob dostavi Blaga, ob njegovem prevzemu. V primeru plačila po povzetju je Skupna cena zapadla ob prevzemu Blaga.
      • c) Apple Pay. V tem primeru plačilo poteka prek plačilnega sistema GoPay. V primeru spletnega plačila s kartico je Skupna cena zapadla v 7 dneh.
      • d) GPay. V tem primeru plačilo poteka prek plačilnega sistema GoPay. V primeru spletnega plačila s kartico je Skupna cena zapadla v 7 dneh.
    4. Račun bo izdan v elektronski obliki po plačilu Skupne cene in bo fizično priložen Blagu.
    5. Lastninska pravica na Blagu preide na vas šele, ko je Skupna cena v celoti plačana in Blago prevzeto. V primeru plačila z bančnim nakazilom se šteje, da je Skupna cena plačana z vpisom priliva na naš račun; v drugih primerih pa v trenutku izvedbe plačila.
  5. DOSTAVA BLAGA, PREHOD TVEGANJA ZA POŠKODBO STVARI
    1. Blago vam bo dostavljeno prek enega od dostavnih partnerjev DPD ali GLS, po izbiri prodajalca.
    2. Blago dostavljamo izključno na naslove v Republiki Sloveniji.
    3. Čas dostave Blaga je vedno odvisen od njegove razpoložljivosti ter izbranega načina dostave in plačila. Predviden čas dostave Blaga vam bo sporočen v potrditvi Naročila. Časovni podatki v teh Pogojih so zgolj okvirni in se lahko razlikujejo od dejanskega časa dostave.
    4. Po prevzemu Blaga od dostavne službe ste dolžni preveriti nepoškodovanost embalaže. V primeru kakršnihkoli poškodb morate o tem nemudoma obvestiti dostavljavca in nas. Če je embalaža poškodovana tako, da kaže na nepooblaščen poseg ali odprtje pošiljke, Blaga niste dolžni prevzeti.
    5. Če kršite svojo obveznost prevzema Blaga (razen v primerih iz točke 5.4 teh Pogojev), to ne pomeni, da smo mi kršili svojo obveznost dostave. Dejstvo, da Blaga ne prevzamete, ne pomeni, da ste odstopili od Pogodbe med vami in nami. V tem primeru imamo pravico odstopiti od Pogodbe zaradi vaše bistvene kršitve ali Blago uskladiščiti. Če se odločimo za odstop od Pogodbe, ta začne veljati na dan, ko vam je ta odločitev vročena. Odstop od Pogodbe ne vpliva na naš zahtevek za plačilo Cene dostave ali za povrnitev morebitne škode.
    6. Če je Blago zaradi razlogov na vaši strani treba dostaviti ponovno ali drugače, kot je bilo dogovorjeno v Pogodbi, morate povrniti stroške, ki nastanejo zaradi takšne dostave. Podatke za plačilo teh stroškov vam bomo poslali na elektronski naslov, naveden v Pogodbi, in jih je treba poravnati v 14 dneh od prejema e-pošte.
    7. Tveganje za poškodbo ali izgubo Blaga preide na vas šele, ko Blago fizično prevzamete. Če Blaga ne prevzamete brez upravičenega razloga (razen v primerih iz točke 5.4 teh Pogojev), tveganje preide na vas v trenutku, ko bi ga lahko prevzeli, a do tega ni prišlo iz razlogov na vaši strani. Prehod tveganja za poškodbo Blaga pomeni, da od tega trenutka dalje nosite vse posledice v zvezi z izgubo, uničenjem, poškodbo ali kakršnokoli razvrednotenjem Blaga.
    8. Če Blago ni bilo označeno kot na zalogi in je bila navedena okvirna razpoložljivost, vas bomo vedno obvestili v primeru:
      • a) izredne prekinitve proizvodnje Blaga – v takem primeru vam bomo sporočili nov predviden rok razpoložljivosti ali vas obvestili, da Blaga ne bo mogoče dobaviti;
      • b) zamude pri dostavi Blaga s strani našega dobavitelja – v tem primeru vas bomo obvestili o novem predvidenem roku dostave.
  6. PRAVICE IZ NASLOVA NAPAK
    1. Zagotavljamo, da je v času prehoda tveganja za poškodbo Blaga v skladu s točko 5.7 teh Pogojev Blago brez napak, zlasti pa, da:
      • a) ustreza dogovorjenemu opisu, vrsti in količini ter kakovosti, funkcionalnosti, združljivosti, interoperabilnosti in drugim dogovorjenim lastnostim;
      • b) je primerno za namen, za katerega ga potrebujete in s katerim se strinjamo;
      • c) je dobavljeno z dogovorjenimi dodatki in navodili za uporabo, vključno z navodili za montažo ali namestitev;
      • d) je primerno za namen, za katerega se takšna vrsta Blaga običajno uporablja;
      • e) glede količine, kakovosti in drugih lastnosti, vključno z življenjsko dobo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, ustreza običajnim lastnostim blaga iste vrste, ki jih lahko razumno pričakujete, tudi ob upoštevanju javnih izjav, ki jih podamo mi ali druga oseba v isti pogodbeni verigi, zlasti z oglaševanjem ali označevanjem;
      • f) je dobavljeno z dodatki, vključno z embalažo, navodili za montažo in drugimi navodili za uporabo, ki jih lahko razumno pričakujete; ter
      • g) ustreza kakovosti ali izvedbi vzorca ali predloge, ki vam je bila predložena pred sklenitvijo pogodbe.
    2. Pravice in obveznosti glede napak urejajo ustrezni splošno veljavni pravni predpisi.
    3. Če ima Blago napako – zlasti če katera od zahtev iz točke 6.1 ni izpolnjena – nas o tem lahko obvestite in uveljavljate pravice iz naslova napak (torej vložite reklamacijo) z elektronskim sporočilom ali pismom na naše naslove, navedene v identifikacijskih podatkih.Za najhitrejše reševanje reklamacije nas kontaktirajte po e-pošti na info@mivali.si ali po telefonu na številko +386 1810 70 65. Za uveljavljanje reklamacije lahko uporabite tudi vzorčni obrazec, ki ga zagotavljamo mi in je priložen kot priloga št. 1 teh Pogojev. Ob uveljavljanju pravice iz naslova napak morate navesti, kako želite, da se napaka odpravi, te izbire pa pozneje brez našega soglasja ni mogoče spremeniti. Reklamacijo bomo obravnavali v skladu z uveljavljeno pravico iz naslova napak.
    4. Če ima Blago napako, imate naslednje pravice:
      • a) na odpravo napake z dobavo novega Blaga brez napake ali z dobavo manjkajočega dela Blaga; ali
      • b) na odpravo napake z popravilom Blaga,
      razen če je izbrani način odprave napake nemogoč ali v primerjavi z drugim načinom nesorazmerno drag, kar se presoja predvsem glede na pomen napake, vrednost, ki bi jo imelo Blago brez napake, in ali se lahko napaka odpravi z drugim načinom brez večjih težav za vas.
    5. Upravičeni smo zavrniti odpravo napake, če je ta nemogoča ali nesorazmerno draga, zlasti glede na pomen napake in vrednost, ki bi jo imelo Blago brez napake.
    6. Nadalje imate pravico do:
      • a) sorazmernega znižanja Cene; ali
      • b) odstopa od Pogodbe,
      • če:
      • a) zavrnemo odpravo napake ali je ne odpravimo v skladu s predpisi;
      • b) se napaka ponovi;
      • c) gre za bistveno kršitev Pogodbe; ali
      • d) iz naše izjave ali okoliščin izhaja, da napaka ne bo odpravljena v razumnem času ali brez večjih težav za vas.
    7. Pravica do odstopa od Pogodbe ne velja, če je napaka na Blagu nebistvena.
    8. Če ste napako na Blagu povzročili sami, nimate pravice do uveljavljanja pravic iz naslova napak.
    9. VNapaka na Blagu ni obraba, nastala zaradi običajne uporabe, ali – v primeru rabljenega Blaga – obraba, ki ustreza stopnji njegove prejšnje uporabe.
    10. Ob vložitvi reklamacije vam izdamo pisno potrdilo, v katerem bo navedeno:
      • a) datum, ko ste vložili reklamacijo;
      • b) vsebina reklamacije;
      • c) želeni način obravnave reklamacije;
      • d) vaši kontaktni podatki za namen obveščanja o rešitvi reklamacije.
    11. Če se ne dogovorimo drugače, bomo v 30 dneh od prejema reklamacije odpravili napake in vas o tem obvestili na navedene kontaktne podatke. Če ta rok neuspešno poteče, lahko odstopite od Pogodbe ali zahtevate sorazmerno znižanje cene.
    12. O rešitvi reklamacije vas bomo obvestili po elektronski pošti in vam izdali potrdilo o datumu in načinu rešitve reklamacije. Če je reklamacija upravičena, imate pravico do povračila smiselno nastalih stroškov.Te stroške morate dokazati, na primer z računi ali potrdili o stroških dostave. Če je bila napaka odpravljena z dostavo novega Blaga, ste dolžni Nam vrniti prvotno Blago; stroške vračila krijemo Mi.
    13. Če ste podjetnik, ste dolžni napako sporočiti in uveljavljati brez nepotrebnega odlašanja, najpozneje pa v treh dneh po prevzemu Blaga.
    14. Če ste potrošnik, imate pravico uveljavljati napake, ki se pojavijo pri potrošniškem Blagu v roku 24 mesecev od njegovega prevzema.
  7. ODSTOP OD POGODBE
    1. Do odstopa od Pogodbe, torej do prenehanja pogodbenega razmerja med nami in vami od začetka, lahko pride iz razlogov in na načine, določene v tem členu ali v drugih določbah Pogojev, kjer je možnost odstopa izrecno navedena.
    2. Pravica do odstopa od Pogodbe brez navedbe razloga v skladu s točko 7.3 teh Pogojev vam pripada le, če delujete kot potrošnik, torej fizična oseba, ki Blago kupuje zunaj okvira svoje podjetniške dejavnosti ali samostojnega opravljanja poklica. Če ne delujete kot potrošnik – zlasti če Blago kupujete kot pravna oseba ali v povezavi s svojo podjetniško dejavnostjo – pravica do odstopa od Pogodbe brez navedbe razloga za vas ne velja.
    3. Če ste potrošnik, torej oseba, ki kupuje Blago zunaj okvira svoje podjetniške dejavnosti, imate pravico, da od Pogodbe odstopite brez navedbe razloga v roku 14 dni od sklenitve Pogodbe, oziroma – v primeru nakupa Blaga – v 14 dneh od njegovega prejema. Če je bila Pogodba sklenjena za več kosov Blaga ali za dobavo več delov Blaga, začne ta rok teči z dnem dobave zadnjega kosa ali dela Blaga, in če je bila Pogodba sklenjena za redno in ponavljajočo se dobavo Blaga, začne rok teči z dnem prve dobave.
    4. Od Pogodbe lahko odstopite na kakršen koli dokazljiv način (zlasti z e-poštnim sporočilom ali pismom na naše naslove, navedene v identifikacijskih podatkih). Za odstop lahko uporabite tudi vzorčni obrazec, ki ga zagotavljamo mi in je priložen kot priloga št. 2 teh Pogojev.
    5. Tudi kot potrošnik ne morete odstopiti od Pogodbe, če je njen predmet Blago, izdelano po vaših zahtevah ali prilagojeno vašim osebnim potrebam.
    6. Rok za odstop iz točke 7.3 teh Pogojev se šteje za upoštevan, če nam v njegovem trajanju pošljete obvestilo o odstopu od Pogodbe.
    7. V primeru odstopa od Pogodbe v skladu s točko 7.3 teh Pogojev ste dolžni Blago vrniti v 14 dneh od odstopa in nosite stroške vračila Blaga k nam. Imate pa pravico, da vam povrnemo stroške dostave, vendar največ v višini najcenejšega načina dostave Blaga, ki smo ga ponujali. Če odstopite od Pogodbe zaradi naše kršitve, krijemo tudi stroške vračila Blaga, vendar prav tako največ v višini stroškov najcenejše ponujene dostave, ki smo jo nudili.
    8. V primeru odstopa od Pogodbe vam bomo Ceno vrnili v 14 dneh od dneva, ko odstop začne učinkovati, na račun, s katerega je bilo plačilo izvedeno, oziroma na račun, naveden v obvestilu o odstopu. Vendar vam zneska ne bomo vrnili, dokler ne prejmemo Blaga ali dokler nam ne predložite dokazila, da ste Blago poslali nazaj. Prosimo, da Blago vrnete čisto in, če je mogoče, v originalni embalaži.
    9. V primeru odstopa od Pogodbe po točki 7.3 teh Pogojev ste odgovorni za zmanjšanje vrednosti Blaga, ki je posledica ravnanja z Blagom na način, ki ni nujen za seznanitev z njegovo naravo, lastnostmi in delovanjem – torej na način, kot bi ga preizkusili v fizični trgovini. Če vam Cene še nismo vrnili, smo upravičeni vaše obveznosti do nas pobotati z našim dolgom do vas za vračilo Cene.
    10. Mi smo upravičeni od Pogodbe odstopiti kadar koli pred dobavo Blaga, če obstajajo objektivni razlogi, zaradi katerih Blaga ni mogoče dobaviti (zlasti razlogi na strani tretjih oseb ali zaradi narave Blaga). Od Pogodbe lahko odstopimo tudi, če je očitno, da ste v Naročilu namerno navedli napačne informacije. Če kupujete Blago v okviru svoje podjetniške dejavnosti, torej kot podjetnik, imamo pravico od Pogodbe odstopiti kadar koli, tudi brez navedbe razloga.
  8. REŠEVANJE SPOROV S POTROŠNIKI
    1. Obravnava pritožb potrošnikov poteka prek elektronskega naslova info@mivali.si. Informacijo o rešitvi pritožbe pošljemo na elektronski naslov kupca.
    2. Za izvensodno reševanje potrošniških sporov iz Pogodbe je pristojen IRPS – Inšpektorat RS za varstvo potrošnikov in drugi organi za izvensodno reševanje sporov, vpisani v register pri Ministrstvu za gospodarstvo. Platformo za spletno reševanje sporov na naslovu http://ec.europa.eu/consumers/odr lahko uporabite za reševanje sporov med prodajalcem in potrošnikom, ki izhajajo iz kupoprodajne pogodbe, sklenjene prek spleta.
    3. Evropski potrošniški center Slovenija, Dunajska cesta 22, 1000 Ljubljana, www.epc.si je kontaktna točka v skladu z Uredbo (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 21. maja 2013 o spletnem reševanju potrošniških sporov.
  9. KONČNE DOLOČBE
    1. Če ima naš pravni odnos z vami mednarodni element (na primer če Blago pošiljamo zunaj ozemlja Republike Slovenije), se pogodbeno razmerje vedno ureja po pravu Republike Slovenije. Če ste potrošnik, s to določbo niso prizadete vaše pravice iz nacionalne zakonodaje o varstvu potrošnikov.
    2. Vso pisno korespondenco z vami bomo izvajali po elektronski pošti. Naš elektronski naslov je naveden med našimi identifikacijskimi podatki. Mi bomo korespondenco pošiljali na vaš elektronski naslov, naveden v Pogodbi ali uporabljen ob vzpostavitvi stika z nami.
    3. Pogodbo je mogoče spreminjati le s pisnim dogovorom med nami. Vendar si pridržujemo pravico, da spremenimo ali dopolnimo te Pogoje; sprememba pa ne vpliva na že sklenjene Pogodbe, temveč le na tiste, sklenjene po datumu uveljavitve spremembe.
    4. V primeru višje sile ali nepredvidljivih dogodkov (naravne nesreče, pandemije, motnje v delovanju, odpovedi dobaviteljev itd.) ne odgovarjamo za škodo, ki bi nastala zaradi ali v zvezi z višjo silo, in če stanje višje sile traja več kot 10 dni, imamo tako vi kot mi pravico odstopiti od Pogodbe.
    5. Priloga teh Pogojev je vzorčni obrazec za reklamacijo in obrazec za odstop od Pogodbe.
    6. Pogodba skupaj s Pogoji je arhivirana v elektronski obliki pri nas, vendar vam ni neposredno dostopna. Vendar boste te Pogoje in potrditev Naročila s povzetkom vedno prejeli po elektronski pošti, zato boste imeli dostop do Pogodbe tudi brez našega posredovanja. Priporočamo, da si potrdilo o Naročilu in Pogoje vedno shranite.
    7. Ti Pogoji začnejo veljati dne 23. 7. 2025.

Priloga št. 1 – Obrazec za reklamacijo
Priloga št. 2 – Obrazec za odstop od pogodbe